הוראות פיקוד העורף:

פתאום יש אזעקה וארובות השמיים נפתחות והמון אנשים ברובים צועקים ובהחלט לא המצב הכי נורמלי בעולם, אז באים אנשים חשובים ואומרים לבנאדם: "מהר! תהיה מרחב מוגן!"
"אבל אני בנאדם", הוא אומר, "איך אני אהיה פתאום משהו שאני לא?"
"תפתח מגננות!" הם חובקים את הכתף שלו. בידידות, מובן שבידידות. "אחי, שתהיה מוגן. שאם יורד גשם, לא תירטב. שאם יורים טילים, לא תפגע. שאם יורדים על חשבונך, מתעללים בך, מאיימים עליך, מחפשים אותך מהמשטרה – אתה מוגן. סתם, שתוכל לנוח. שאם יקרה משהו, תוכל להכניס לשם את חברה שלך ולהתחבא."
"אין לי חברה," הוא אומר. "ואני לא רוצה לדבר על זה."
"הנה, התחלת טוב," הם שמחים. "כבר מפתח מגננות וכל זה."

"מה התחלת טוב," אומר בנאדם. "אתם רוצים שאני אהיה בית? מה הקשר בית פתאום? בשביל בית אתה צריך יסודות. אתה צריך קירות. אתה צריך חלונות ווילונות ואישה. אתה צריך מקום. אתם רואים כאן מקום בסביבה?"
"אוקיי," אומרים לו, "אז מהר, לפני שתיפגע. יש לך עוד עשר שניות! תשכב מהר על הרצפה ותשים ידיים על הראש."
"מה, ככה אני אהיה מרחב מוגן?" הוא שואל, כי הוא באמת לא יודע, האומלל.
"לא," הם אומרים לו, "אבל ככה, לפחות, לא תוכל להסתכל על השמיים."
4 Responses to “הוראות פיקוד העורף:”


  1. 1 אריאל 9 בדצמבר 2012 ב- 1:37

    צובט המשפט האחרון.

  2. 2 tamar schachter 17 בדצמבר 2012 ב- 20:25

    אני פשוט מתה על זה. חוזרת לזה כל פעם 🙂


  1. 1 שהלב הוא גשר צר מאוד | הכריכה האחורית טראקבאק על 21 ביולי 2014 ב- 19:48

קראת? אהבת? אני שמח בכל תגובה. תודה!

האתר החדש שלי לכותבים. כנסו כנסו:

אם תכניס את המייל שלך ותלחץ על הכפתור למטה, תקבל מייל על כל פוסט חדש. זה קסם!

הצטרפו אל 498 שכבר עוקבים אחריו

אנשים שעברו כאן והשאירו חותמת

אני בפייסבוק, מוזמנים ללחוץ על התמונה

© כל הזכויות על הטקסטים הכתובים בבלוג שמורות ליהודה גזבר, אלא אם כן צוין אחרת.

