סדנאות כתיבה בירושלים תשע"ז – 2016

שלום לקוראים הנאמנים, חדשים גם ישנים.

אני שמח לפתוח הרשמה לסדנאות הכתיבה שלי, סדנת פרוזה וסדנת כתיבה יוצרת, שיתקיימו בירושלים החל מתחילת חשוון – נובמבר הקרוב.

קוראי הבלוג מכירים, אני מניח, את הדוגמאות לסדנאות שכבר הועלו, את הסילבוסים, את ניתוחי הספרות והטיפים לכתיבה. הסדנאות יכילו את כל אלה ועוד הרבה יותר, ובעיקר – משוב דינמי, ליווי ועזרה בכתיבה. גם אם הסדנאות לא מתאימות לכם, אולי הן תתאמנה למישהו או למישהי שאתם מכירים או מכירות – ואשמח אם תעבירו להן או להם.

לפרטים נוספים ולהרשמה – נא להשאיר פרטים ואחזור אליכם.

או לשלוח ישירות אלי במייל:

d79cd79cd790-d7a9d79d

4 Responses to “סדנאות כתיבה בירושלים תשע"ז – 2016”


  1. 1 מיכל סויסה 13 באוקטובר 2016 ב- 17:27

    היי,
    הקישור לא עובד
    מה אפשר לעשות?


  1. 1 גלידה (פרק 5) | הכריכה האחורית טראקבאק על 20 באוקטובר 2016 ב- 9:02

קראת? אהבת? אני שמח בכל תגובה. תודה!

האתר החדש שלי לכותבים. כנסו כנסו:

אם תכניס את המייל שלך ותלחץ על הכפתור למטה, תקבל מייל על כל פוסט חדש. זה קסם!

הצטרפו אל 491 שכבר עוקבים אחריו

אנשים שעברו כאן והשאירו חותמת

אני בפייסבוק, מוזמנים ללחוץ על התמונה

© כל הזכויות על הטקסטים הכתובים בבלוג שמורות ליהודה גזבר, אלא אם כן צוין אחרת.

